Pa kakvi su to stručnjaci kada niko ne sme da se prijavi za posao. Nemaju poverenja u svoje znanje. Ako su to takvi eHperti onda bolje da angažuju Kineze.
Sad se vidi kakve stručnjake imamo na fakultetima. Na muci se poznaju junaci. Lakše je voditi politiku nego davati znanje. Sad se vidi koliki je problem odrediti statiku, da je lako verovatno bi neko i pre izvođenja bilo kakvih radova uradio to. Iskreno da kažem to nije lako. Ako nisu sposobni učenici onda bi to trebalo da urade profesori kao primer njima. Niko nije razmišljao
o vibracijama pri ulasku vozova. Prvo ranije su vozovi ulazili sporije u stanicu i pravili slabije vibracije. Danas vozovi ulaze u stanicu sa većim brzinama a i znatno učestalije. Možda je i to jedan od uzroka pada nastrešnice ko zna.
Porusiti a onda ispod koloseka napraviti podvoznjak i produziti Bulevar oslobodjenja ka Super-veru. Ima dovoljne visine i za autobuse. Nesto slicno sad se radi i na Novom Beogradu.
Svi ovi koji se javljaju da bi rusili stanicu, definitivno su botovi! Kakvo rusenje?Sigurno da postoji nacin da se sanira problem. Oni bi da izbrisu svoje krvave tragove. Nece moci.Stanica je malo remek delo cuvenog arhitekte .Razrusen nam je ceo grad ljudi!!!!!Necemo vise mafiju u gradjevinarstvu!Ne dolazi u obzir da vise svoje ruke priblizavaju bilo cemu sto su ubogaljili. Kako ih nije sramota? Kopaju nam po zivim ranama.Pokazali su da njihovo neimarstvo ubija ljude, zbog korupcije. Nece se vise bogatiti na racun naseg grada!Mi smo krivi sto smo ih pustili da rade sta hoce. Ako smo ovako skupo platili, nemojmo ponavljati iste greske!!!!
Vidim da botovi udaraju minuse, moraju da ispune normu i formu. Sram ih bilo.
Sto se tice provere stanice, niko razuman to nece prihvatiti posto je stanica bez kontra teze nadstresnice sklona rusenju a validna dokumentacija je sklonjena. Znaci radi se o zdanju koje e mora srusiti sve do dela do perona.
Za sada se niko ne usudjuje da to javno kaze i da trazi SVU dokumentaciju ukljucujuci i finansijsku, da bi se konacno videlo ko je stvarno odgovoran za ovu katastrofu.
Čisto sumnjam da su se parižani digli svi u glas da se Notre Dame sruši nakon požara i izgradi novi od savremenih materijala, umesto stoletnih vitraža zalepiti folije u boji na prozore od aluminijumskih profila i slične stvari....
Zapitajte se zašto nam objekti na zapadu privlače pažnju a naših se stidimo.
Celokupna, ova, PREPERECIJA oko "utvrđivanja" bezbednosti ž. st. u N. Sadu je igra OSKARA (iz Skaj aplikacije i sa slika zaplenjenih narkotika) i SNS-a, a kako se ne bih utvrdila STVARNA CENA rekonstrukcije ž. st. u N. Sadu, tj. DA SE NEBI UTVRDILO DA SU STVARNI TROŠKOVI, rekonstrukcije, ZNAČAJNO MANJI OD ONIH KOJI SU, faktički, KNJIŽENI I "NAPLAĆENI", a razlika stavljena u džepove SNS-čelika!!!
Zaista je naučna fantastika da za skoro 7 meseci nemože se naći ko će kvalitetno obaviti posao provere bezbednosti ž. st. u N. Sadu!!!
Nemojmo biti NAIVNI!!!
Zato sto strucnjaci nece da potpisu ono sto im neki SNS Caci kaze, ni da naloze nesto a Caci urade suprotno (ili ne urade nista) a posle kazu "samo to nismo uradili" i pohapse strucnjake a odgovorne Cacije posalju na placeni odmor.
@Realno
Ma nemoj ti bi da rusis kao sto ovi iz SNS samo i znaju. Ako se to dozvoli, sta god oni da naprave to vise nece liciti ni na sta a ovo je bila jedna od arhitektonski najlepsih stanica u SFRJ pa i sire. Vlast je pokazala da nece/ne ume da napravi nista kvalitetno i da im je bitno samo da uzmu procenat, nista vise.
Baš onako kako je u predhodnom komentaru napisano: "Oni traže one nazovi "stručnjake", koji će napisati ono što vlast zahteva - Nadstrešnica nije rekonstruisana".
Slučaj tunela novopuštenog auto puta to jasno dokazuje.
Železnice raspisuju konkurs, a inspekcija onda ne dozvoljava pristup stručnjacima. A vreme prolazi, dokazi su uklonjeni, optužnice nema, niko nije kriv, niko nije krao, niko nije zloupotrebljavao službeni položaj, niko se nije mešao u nešto za šta nije nadležan, niko nije lagao da se na nadstrešnici nije radilo,...
Kako ne shvatate,da bi se uradila procena stabilnosti osim osnovnog projekta arh i statike neophodni su i projekti i svi mogući dokazi šta je uradjeno u periodu rekonstrukcije(mislim od 2021 god).Tu nastaje problem,ne znamo ni koje šta radio,o gr.dnevnicima da ne govorimo.Niko razuman ovo neće prihvatiti bez neophodne dokumentacije,a nje nema i znate zašto!
Maltretiranje ubogog naroda se nastavlja. Nesposobna i neobrazovana SNS bagra nije više u stanju da funkcioniše ni po svojim nepisanim pravilima. Jednostavno, oni više nemaju kapacitet da upravljaju ni sopstvenim mislima, a ne daju državu koji su oteli.
Mora i da neko odgovara, mora neki zatvor da se odradi, mora da se utvrdi ko se i koliko ugradio u rekonstrukciju, mora javno da se kaze ko...sve to mora pre ovog tvog mora, Vučeviću bekrijo...
Najbolje resenje je konacno srusiti celu zgradu, raspisati javni poziv, i da se sa glavnim zahtevom ocuvanja istovetnog vizuelnog dizajna napravi nova zgrada, sa materijalima i tehnologijama primerenim danasnjem vremenu. Cak i testerasti krov moze biti uradjen od ALU profila, celika, kompozitnih materijala... ovo je svakako jedna bljuvotina sa kojom niko vise nece (a ne bi ni smeo) dalje da se igra.
Naravno, sudjenje nastaviti i cenu rusenja, izgradnje, nadoknade nematerijalnih troskova porodicama da snose imenom i prezimenom i celokupnom imovinom svojih kumova, rodjaka, oni koji su sve ovo i zakuvali.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Železnička stanica u Novom Sadu: Četvrti pokušaj da se proveri stabilnost
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•07.07.2025.
•11:12 > 11:13
Komentari 28
Sremac
Razbarušenko
o vibracijama pri ulasku vozova. Prvo ranije su vozovi ulazili sporije u stanicu i pravili slabije vibracije. Danas vozovi ulaze u stanicu sa većim brzinama a i znatno učestalije. Možda je i to jedan od uzroka pada nastrešnice ko zna.
X
Anyway...
Nadalina
nidjeveze
Veka NS
Gv
Nikola
Sto se tice provere stanice, niko razuman to nece prihvatiti posto je stanica bez kontra teze nadstresnice sklona rusenju a validna dokumentacija je sklonjena. Znaci radi se o zdanju koje e mora srusiti sve do dela do perona.
Za sada se niko ne usudjuje da to javno kaze i da trazi SVU dokumentaciju ukljucujuci i finansijsku, da bi se konacno videlo ko je stvarno odgovoran za ovu katastrofu.
Arhitekta
Zapitajte se zašto nam objekti na zapadu privlače pažnju a naših se stidimo.
Goga NS
057
Zaista je naučna fantastika da za skoro 7 meseci nemože se naći ko će kvalitetno obaviti posao provere bezbednosti ž. st. u N. Sadu!!!
Nemojmo biti NAIVNI!!!
Zovite pravim imenom
@Dete rock'n rola
@Nadalina
Pa
zoli
Ma nemoj ti bi da rusis kao sto ovi iz SNS samo i znaju. Ako se to dozvoli, sta god oni da naprave to vise nece liciti ni na sta a ovo je bila jedna od arhitektonski najlepsih stanica u SFRJ pa i sire. Vlast je pokazala da nece/ne ume da napravi nista kvalitetno i da im je bitno samo da uzmu procenat, nista vise.
501
Slučaj tunela novopuštenog auto puta to jasno dokazuje.
Antuntun
No
Rasa sa salasa
Nadalina
Kika
Zokins
Skeptik
Dete rock'n rola
Realno
Naravno, sudjenje nastaviti i cenu rusenja, izgradnje, nadoknade nematerijalnih troskova porodicama da snose imenom i prezimenom i celokupnom imovinom svojih kumova, rodjaka, oni koji su sve ovo i zakuvali.
Molim lepo
Jah
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H